Godmorgon

Ligger fortfarande kvar i sängen ska alldeles strax gå upp. Igår kväll blev det att jag satt vid datorn frama till efter elva någon gång, sen var jag inte trött alls, så jag skulle se på film, gick ner och skulle kolla efter hairspray eller hsm, men hiittade ingen av dom, så jag fick ta med mej ice age och tecknade djungelboken upp, hahah, inte bra nånstans kan ja säga, såg inte klart djungelboken för den va riktigt tråkig, sen smsa jag lite sen sov jag.
Ska typ gå och duscha och äta frukost och lite nu, åker och möter Valentina om några timmar, vi får se om jag har tid att uppdatera innan, annars blir det när jag /vi är hemma.
Men ni får ha en bra dag :))
kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0