ingen dator på ett tag

hejsan, jag har vart på ikano meed tilda idag, hon kom och mötte mig i rese och så åkte vi dit. hade väldigt mycket pakning, så lämnade min dator hos mamma så att jag skulle slippa bära runt på den, ångrar mig nu ! hahahhaha. men gjort är gjort, ska försöka att träffa henne i veckan så jag får den, lånar tildas dator nu , när jag sitter hemma hoss henne. iallafall på ikano köpte jag en juklapp till pappa, och en pommes på donken. resten av kvällen tillbringas med tilda, vilket säkert blir kul.

men ja uppdaterar väll senare i veckan, hare bra tills dess, kraam



Kommentarer
Postat av: S A N N A

söt bild. :D

2008-12-08 @ 17:50:15
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0