ingen lust alls

Hejsan, sitter nu här och ska snart göra iordning mej, har verkligen noll lust till att blogga just nu känner jag, vi får se om det kommer igen om några dagar.
anyway, idag ska ja och erica tror jag till tomtenatta, ni vet massa butiker är öppna till 11, o sen blir det billigare desto senare man är där.
jag ska iallfall handla julklappar till, jörgen, charre pappa, tove & elias. sen är jag klar med mina, :)
men nu ska ja sminka mej iordning för bussen går om en timme ungefär. 
lägger in en dagens snart.

just det. grattisss till pappa idag oxå:)

har oxå färgat håret, har tagit före & efter bilder, lägger upp dem nu ;)

   håret är helt o plattat & ofixat så ni vet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0