inget bloggande på ett tag

Godmorgon!
Vad händer?=)
Jag gör inget just nu, ska snart hoppa in i duschen en sväng, sen ska jag nog till stan, men med vem är inte bestämt, skulle ha åkt med Tove & Chariklia, men Chariklia vet inte om hon orkar och Tove är hos Natalia, frågade mamma men vi får se om hon följer med.
Just det, vårt virus skydd har gått ut(tror ja) så det blir ingen uppdatering förns vi har ett nytt, om inte pappa har skaffat nytt, ingen aning, men ja.
Vi hörs senare iallfall.


hugs

Kommentarer
Postat av: K Y S S A R

TJENAA!! Kyssar här och skickar elaka kedjebrev som du mest av allt hatar. Well, vad vore livet utan idioter? Jag har just avslöat mig själv och erkänner att jag brukar läsa din blogg! ;) Kolla in i min blogg, jag har just skräddarsytt min nyårsklänning och allt! Sen rekomendrar jag di min kategori "ÅSIKTER" hjärta hjärta typ ! Den är AWWEESOME ifall du inte är känslig... Kyss? HTTP://KYSSAR.BLOGGAGRATIS.SE

2008-12-30 @ 13:53:01
URL: http://kyssar.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0