Jullov !

fy så skönt säger jag bara !

Idag var jag i skolan i en timme ungefär vi fick lite skumtomtar och så innan, mys. Sen gick vi till aulan och kolla lite där, va typ lite teater, dela ut priser och rektorn höll ett "tal". Sen åkte ja bussen hem med Anhthu, Chariklia, Tove, Amanda & Elin typ. Sen bytte vi julklappar , jag charre & tove, av tove fick jag presentkort på kicks, av charre fick jag ett par vita örhängen, vart jättenöjd över båda två :)
Sen åt jag lite julbord hos min systers & brors dagis, men mår inte bra nu, ont i huvudet och hela kroppen. Ska snart till mamma så jag ska börja att packa lite grejer nu.
hörs förmodligen senare :)
hugs & kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0