Lista över 2008

Okej, jag orkar inte sitta och göra någon års resume eller vad det heter,gör den här istället.Tagen av Tilda.

2008
Vad var det bästa som hände iår?

Har träffa massa kompisar, flera stycken av dom som stårmig närmast nu.
Vad var det sämsta som hände iår?
Tappat kontakten med flera från Motala, där jag bodde förut.
Vad har du saknat detta år?
Någon man kan lita på till100 %
Vad kommer alltid påminna dej om 2008?
linda & erica skulle jag tro:)
Vem av dina vänner har du umgåtts mest med?
Cornelia, innan sommarlovet,annars tilda och dom, charre :)
Har du varit lyckligare iår än förra året?
Nej.
Har du gråtit iår?
Ja.
Vad har gjort dej glad iår?
Vissa vänner , som förstår och så, underbara !
Årets bästa film?
Hairspray & alla HSM musikalerna :)
Vilken låt kommer alltid påminna dej om 2008?
i'm yours, stronger, calabria, det finns många.
Årets bästa händelse?
träffat många nya kompisar:)
Har du förlorat någon vän iår?
Ja, den allra närmaste,
Har du fått några nya vänner iår?
Ja!:)
Har du haft en kille på g iår?
Yes.
Har du varit kär?
Ja (:
Vem har du ringt om du har varit ledsen?
Kanske mamma, har nog mest smsat,istället för att ringa, annars har jag bara gjort det för mig själv.
Hur har dina vardagar sätt ut?
Skola, sedan pluggat eller vart med vänner:)
Har du förändrats?
Det har jag nog.
Vad är det bästa en vän har gjort för dej iår?
Det finns en, som bryr sig massa och så.
Reste du mycket?
verkligen inte :)
Var du tillsammans med någon?
nej :)
Årets plats?
motala !
Ett datum från iår du aldrig kommer glömma?
kommer inte ihågexakta datum:)
Har du skrattat mycket iår?
haha, ja :)
Har du gjort en framgång i något i år?
trorså:)
Har skolan gått bra iår?
funkat.
Har en vän svikit dej iår?
ja, verkligen.
Vem har fått dej att skratta mest?
alla:)
Har du förändrats till utsidan?
jah, ?:)
Har du lärt dej något viktigt?
tror så:)
Har du kommit någon av dina vänner närmare iår?
yes :)
Har du skolkat från skolan?
nej ;d
Har du varit sjuk mycket?
nej inte såmycket, men mer än jag brukar.
Vilken plats kommer alltid påminna dej om 2008?
lamobohov, haha ;D
Har året varit bra?
Både bland de sämsta och bästa året.



Gott nytt år folk!


Kommentarer
Postat av: an

MAn blir så himla tårögd varje gång man tänker på år 2008...hahahahhaa

2009-01-11 @ 22:00:43
URL: http://nittioniograman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0