lucia den 13 december

och 11 dagar kvar till julafton !
det går fort om man säger så ! :)
ja, men iallafall sitter nu och lyssnar på womanizer, sjuuukt bra, idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, va med nåra senare ohså tror jag. igår gick ja till hanna vid tio i tio typ(?) och där vad också tilda, josse,hanna,linda, erica & ögren. det var mest ja och josse o tilda som satt och kolla på idol. haha, men det var kul. hah, de andra låg uppe i hannas säng eller nått?:)
haha, men tack för en kul kväll :)
drog mej hemåt vid elva, sen försökte ja komma in på datorn, men det är nått konstigt med den, så ja kom inte in förns vid tolv, och då var jag trött, så ja sov istället :)
ska nog städa undan lite i rummet nu, eller så.
ny header ska ja också göra, den ja har nu, är ful (:

 höhö, ganska gamla bilder, hanna har gjort om den, haha puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0