sjuk & trött

Hej. Jag har inte upppdaterat något bra, jag vet, men jag ligger i min säng och är sjuk just nu. Känns inte så bra, dagen innan julafton.
Ont i huvudet och så också, ah inte skönt med andra ord.
Igår var jag iallafall i motala, hälsade på min mormor, fick julkapp, hälsade på Chrille, fick julklapp. Hälsade också på vallen, men det var inget som var planerat från början.
Åkte dit med mamma, och sen skjutsa hon hem mej, var borta hela dagen, kom hem vid åtta, och då hade jag ätit lite pizza i bilen hem också, mumma !
Nu ska jag snart iväg till affären med pappa, plus nässprayen är slut !
Bäst att köpa en ny, om jag ska kunna somna och sova inatt.


hugs                              
          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0