fjärde advent

Hejsan, har inte vart inne på datorn förens nu, så det blev lite sen uppdatering, förlåt för det !
Men idag var jag på city gross en sväng, handlade lite mat och sen handlade jag en tröja på mantorp fashion outlet, kan ta kort på den om ni vill, men kommer en webbbild då, för jag glömde kamera sladden.
Idag har jag inga planer alls, ska rengöra ansiktet med några stripes jag köpte annars, bara ta det lugnt och så :)
Slappdag, helt enkelt ! skönt det också ibland :)

  Den är väldigt svår att få på bild, ni får se den på någon gång istället, ska hjälpa mamma med julmaten nu !
hugs

Kommentarer
Postat av: derrrru

felica det är den fjärde advent idag (;

2008-12-21 @ 17:17:18
Postat av: Tilda

är det inte fjärde advent idag :D?

2008-12-21 @ 21:16:29
URL: http://tildar.blogg.se/
Postat av: Louise

Fin blogg du har! Kika gärna in på min också :)

2008-12-21 @ 23:32:12
URL: http://losan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0