godmorgon !

Hejsan, ligger fortfarande kvar i sängen, hör att vi har besök så kanske dags att klä på sig snart och gå ner :)
tänkte berätta om gårdagen.
Det började med att jag åkte hem till hanna, där tilda & linda va. efter ett tag gick vi ut för att möta rasmus, alex & marcus. sen va vi ute en stund, sen åkte vi hem till alex, eller de andra gjorde det, jag åkte hem då. Mådde fortfarande lite dåligt och så, sen när jag kom hem färgade jag håret, lägger in för och eter bild sen :)
idag har jag inga planer, eller jag ska kanske va med tilda & linda så det hoppas jag på. Snart dags för frukost, men vi hörs senare .


en bild på mej linda & tilda, charre har gjort om den.



Kommentarer
Postat av: JOANNA

ha en trevlig lördag:)

2008-11-29 @ 15:02:44
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

mohaha, ja ä ju bäst (y)

<33

2008-12-11 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0