onsdag den 19

Hejsan gott folk ;p
sitter vid pappas och deras datorn nu, ska alldeles strax börja att plugga, engelska, jag ska inte plugga så mycket av det eftersom jag hellre vill bli klar med so:n, har ungefär 2 personer kvar, så ja hinner klart idag, hoppas jag ! annars får jag både renskriva och skriva om kända personer imorgon, och då är det sista dagen oxå. usch, va dåligt ja har planerat ;$, eller ja har inte planerat alls om jag ska vara ärlig ;)

men slänger in en dagens;


Dagens humör: trött !
Dagens frisyr: uppsatt i tofs, hann inte med annars eftersom ja försov mig.
Dagens låt: har inte lyssnat på något ännu, eller pink-rockstar på bussen, haha.
Dagens händelse: skola,
Dagens planer: plugg,plugg, mat (;
Dagens vill ha: pengar ! :)
Dagens saknad: vallen, men vi träffas ju i helgen sötnos :)
Dagens drog: hm, inget tror ja ;D?
Dagens finaste: du (:
Dagens mat: bara lite frukost.
Dagens bästa: klassen ! :)
Dagens sämsta: min hy !
Dagens köp: en klubba (n)
dagens klädsel: jeans, en tröja från tove, ucla tröja, underkläder & strumpor. hann int


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0