18 februari

godmorgon! igår tillbringades dagen med tilda, vid halv fem åkte jag hem och åt sen åkte jag och linda(pappas fru) till ikea. jag handlade ett nytt bord, golv lampa, två ramar som jag ska sätta in kort i, funderar på att sätta in kortet jag tog i motala på jonna, jessica, jessica & mig. skulle nog bli fintfint! men det var det jag köpte igår. när vår bil är lagad(den ska in på lagning idag) så ska vi åka till ikea med släpkärra så ska jag köpa en byrå. sen ska jag kolla efter en gardinkappa, matta och kanske någon tavla. idag vet jag inte vad som händer, vill hitta på nått, men aja, sånt märks. nu ska jag ner och äta frulle sen ska jag hoppa in i duschen, ni får ha en fin dag :) hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0