friday, i'm in love

Hej, är hemma från tilda nu. hanna & jag åkte hem tillsammans. innan det hade vi sett lite på tv och vart i konsum och handlat ja tror ni vet vad, haha! men godis iaf hah :) sen innan det hade vi följt linda till slestad sen gick hon hemåt. Vi 4 hade innan kört gh, och lite annat. men shit vad dom tjejerna kan få mig på bra humör, de är galet! och vad jag och tilda garva åt hanna påväg till konsum, riktigt kul, länge sen ja garva så! haha. nu ska ja snart logga ut från msn & datorn och slå på tv;n har inte en aning om vad det är men ja sappar väll runt lite eller hur man säger, hah! ni som har mitt nummer, S M S A! vi andra hörs imorgon sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Loo

snygg header!

Vad tycker du om min nya design`?

2009-02-06 @ 23:08:31
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Tilda

jag älskar er galet mycket

2009-02-06 @ 23:27:57
URL: http://tildar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0