lördag , alla hjärtans dag !

och äntligen lov!
fy, vad skönt säger ja bara
just ja, ja skulle berätta om romme. det var sjukt kul, även om det var första gången jag åkte, haha!
vi skulle samlas vid en affär vid resecentrum, priso för er som vet vart det ligger, bussen åkte klockan 6 (?) men vi skulle vara där halv (!) så ja ställde alarmet på tjugo i fem, inte alls pepp på att gå upp så tidigt.
sen åkte vi buss dit i fyra timmar, var där vid tio någon gång och då gick vi och hämta skidutrustningen och gick mot skidskolan, haha jo vi gick i det, tuffingarna!
sen så gick det inget bra för mig om man säger så, ja fick åka med ledaren till och med, sen en gång när ja åkte själv skulle vi åka slalom i led, ner för en rätt liten backe och så skulle det gå sakta, men jag tappa kontrollen och kunde inte bromsa och bara svischa förbi alla, haha det var riktigt kul. sen åt vi (äcklig)mat där.
sen vid kvart över fyra gick bussen hem, och båda bussresan dit och hem var riktigt kul. tilda bredvid sig, vad kan man annars förvänta sig lixom.
kom hem vid kvart i nio någon gång, helt slut. men riktig värd dag.
igår direkt efter skolan gick jag, tilda och hanna till stan, ja och hanna handlade en vit kajal vi ska försöka testa oss på, hah. sen handlade hanna en foundation oxå, sen gick vi till bk där vi satt ett bra tag och nima och juan kom förbi en sväng också. sen gick vi och köpte godis och tog bussen hem, sen åkte alla hem till sig och ja städa mitt rum, är nästan helt klar nu, med att ha packat ner alla kläder eftersom ja ska slänga ut min garderob och sätta in en, eller två byråer, har inte bestämt mig än.
snart kommer mammsen hit och hämtar upp mig och dom har besök av några norskar så vi skulle till varamon och gå en sväng och lite sånt.
ikväll ska vi ut och äta mamma, jag, jörgen och dom från norge.  trevlans!
så nu ska jag börja föna håret och sminka mig, vi hörs antingen senare eller imorgon, kommer nog itne kunna uppdatera idag på dagen iallafall, förlåt för det!
just ja, ha en bra alla hjärtans dag nu babes!
hugs


Kommentarer
Postat av: Tilda

när du åkte förbi alla i backen där asså, hahaha!

och dt var perfekt med dig bredvid sig i bussen hade inte blivit bättre (y)

2009-02-15 @ 11:34:52
URL: http://tildar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0