Måndag!

hejjsan :)
kom hem för en stund sen , har pluggat lite och ätit. idag vet jag inte vad som händer, måste plugga lite eftersom på onsdag blir det romme(!) vilket kommer bli riktigt kul hoppas jag :)
sen är det massa roliga saker framåt. den 21 åker jag till sthlm över natten, sen i slutet av mars åker jag dit över dagen med mamma, linda och valentina. vi 4 var ju där förra året med i augusti någon gång, jätte roligt (:
sen i slutet av juuuuuni åker jag till  kreta! fy vad underbart, ja ska bli riktigt brun! sen är det ju sommarlov då, och ja fyller år och hoppas på många turer till motala folket / varamon :)
underbart!
är redan pepp inför sommarn!
är inte ni också det?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0