sthlm

tilda är hemma hos sig nu, så tänkte berätta om sthlm ; vi bila dit igår morse, vid halv nio åkte vi och vi var framme vid tolv, då åt vi hemmagjorda hamburgare sen åkte vi till skärholmen. där hitta jag ingenting nästan, bara en sjal från indiska. hade inte tankt att handla någonting heller, för ja ska ju dit om en månad igen, så sparar tills dess istället tänkte jag. sen åkte vi till ikea vid kungens kurva, köpte ingenting. sen åkte vi hemåt, var helt slut allihopa! klockan var då efter 6 tror jag, så vi hade gått i ungefär 4 timmar bland massa folk. då åkte vi hem sen åt vi mat lagom till melodifestivalen som förövrigt sög(!), haha har aldirg gillat det, men vi åt fläskfile, potatis och morot i ugn med sallad, soltorkade tomater och nån sås, sen såg vi nån komedi och sen gick vi tills sängs och ja smsa en rejäl stund sen idag var vi hemam vid halv fyra typ, sen träffa ja linda en sväng, vi gick till tilda och hämta henne sen gick linda hem och tild akom till mig sen kom charre, vi satt framför tv;n sen gick dom:), nu ska ja plugga och duscha, puss på dig

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 16:05:53
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: charre

jag va ju oxå med en stund :(

2009-02-24 @ 19:19:37
Postat av: charre

HAHA, ojdå ! xd

<3

2009-02-24 @ 19:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0