you ruined everything that we had 'cause tell me, what's left?

godmorgon! sitter i sängen med laptopen i knät och lite halft sover, haha. vaknade vid tio idag typ, ska iväg vid ett till min gammelfarmor eller gammelmormor, vet inte skillnaden, haha. hon har fyllt år, så där bjuds det på smörgåstårta, mums. efter det ska jag hem, sen ska jag kanske va med tilda om hon orkar, eftersom hon har konditions träning idag. gårdagen tillbringades med tilda, det var riktigt kul! vi va ute och gick en hel del! först gick vi från tilda till konsum handlade cola, det tog ungefär tio minuter att gå dit (?), sen gick vi hem till tilda igen, sen till konsum ungefär igen, alltså inte in i konsum, men utanför, sen gick vi hem till mej, sen till konsum och handlade godis, haha! sen hem till tilda, sen satt vi framför datorn och bara tog det lugnt! åt lite smaaskig chokladkaka hos henne, sen vid kvart över tio ungefär drog ja mej hemåt. vi skulle oxå vart med hanna& erica men de blev typ lite sent, för vi skulle ha sett film ohså. sen när jag kom hem satt jag framför datorn till elva ungefär, sen såg jag på någon film på tv;n sen smsa jag några timmar, sen sov ja! nu ska ja hjälpa pappsen med maten, vi hörs, hugs

Kommentarer
Postat av: Tilda

svar;

haha jo det kan man verkligen säga att vi gjorde!

jag älskar dej

<3

2009-02-01 @ 13:33:32
URL: http://tildar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0