adore you, baby

hejj ! just nu är allt lite sådära, man vet lixom inte vad man vill alls. kanske det är därför jag inte uppdaterar så mycket? ingen aning, men känns inte heller så kul med inlägg utan bilder right :)? har vart på stan rätt mycket på sista tiden igår var jag där på hål timme, handlade en tröja på VILA , på rean (ofc;D) för 65(!) kronor, den va svart och vit randig, har länge velat ha en sån, så passade på. sen efter skolan åkte jag och tove till stan, jag och tove handlade ett par örhängen som var ganska stora runda med mönster i , svårt oh förklara haha, men dom va guldiga och kostade bara 20 kronor, kunde ju inte göra mycket annat än köpa dom ;) , idag ska ja kanske till stan med tilda,hanna, erica om ja orkar funderar annars på att bara sitta hemma och ta det ritkigt lugnt, skulle sitta fint det med ;p. ska handla en mp3 snart oxå, eller ipod vet inte vad :), haha. vill bara ha nån med skärm som det kommer musik ut hörlurarna, haha. någon som har nått tips?:) . annars är det inte så mycket som händer, nästa månad åker jag till romme med flera tjejer i klassen plus mer i hela skolan, tror jag, har aldrig stått på ett par skidor, så vi får väll se hur det går .. haha. i mars någon gång ska jag och mamma, valentina & linda(hennes mamma) till stockholm igen, mycket härligt ! längtar redan, det är så mysigt i stockholm, älskar det:) nu blev det ett långt och inte så intressant inlägg, funkar inte och göra ny rad, även om jag trycker där blir det inget sen, men ni får stå ut endå :), heh nu ska ja göra mig iordning lite, sen får jag se om jag följer med till stan, sånt märks, hare bra läsare ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0