frisören (n)

hellluuu.
idag när vi vaknade åkte vi direkt efter frukosten till tildas frisör och det vart jättefint ! :)
hah, sen fick ja nått ryck och gick och klippte mig oxå, vilket jag inte skulle ha gjort, eller asså jag blev inte nöjd med det, blev väldigt kort och så. ni får se kort någon dag.
sen efter det tog vi bussen hem, sen hade vi lite tråkigt så vi åkte till ikano, haha, där handlade tilda en jättefin kofta, kolla också på den, men har gjort av med mycket pengar nu efter jul, så jag sparade dom istället.sen tog vi en cola på lind's sen gick vi och köpte lite godis sen åkte vi hemåt:)
nu snart ska vi hem till mig lamna grejerna sen jag sov här inatt, sen ska vi nog va med linda, hanna och erica, men är inte säker på det.
annars vet jg inte vad som händer :)
pussss


Kommentarer
Postat av: Rocketqueen

Kan vara så himla kul att spontanklippa sig ibland! :D

2009-01-07 @ 13:10:32
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0