i'm trying, all for you

hejsan! kom hem ifrån skolan för en stund sen, va rätt så okej dag, jobbade rätt mycket och på h-tiden kom anders, och hade vi NO istället, eftersom vi har prov nästa vecka var det rätt bra! känner att ja kan rätt mycket måste träna lite på alla konstiga ord bara, haha.. sen när vi har ätit och så, ska jag och pappsen min och kolla efter en ny mp3, eller vad man kallar det :)? har hittat en rosa walkman jag tror det blir. sen senare vet jag inte vad som händer, ska nog fråga om nån vill va. ah, annars är det bara slappt, skönt det med. höh. nu känner ja att det doftar mat här i huset. haha ! så ska nog äta alldeles strax sen iväg och kolla på mp3, här är den ja funderar på :) . länk eftersom ja inte kan lägga in bild, ah blir galen! http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000X49_2Qwi?ProductID=2g_D4QFH4CwAAAEa905tzLUh&CatalogCategoryID=CYHD4QFHX7wAAAEOukxZtSy6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0