you can't do it like i can

helu
sitter nu hos mammsen min, fått julklapparna i efterskott idag :))
fick  b u s  och scrub  till kroppen från dior, mycket nöjd, luktar asgott :)
fick också clearsil eller vad det heter, har hört att det ska vara mycket bra, så det hoppas ja på.
heh sen halsband oh lite grejer :)
imorgon åker jag hem härifrån sen ska jag kanske va med tilda, hoppas påre!
ah, men ikväll ska ja se wallander (love) heh, sen ska ja bara tare lugnt.
oh snart börjar skolan igen, oh orkar inte -.-
skulle sitta bra med lov nu, ahrå :)
men vi hörs
hugs

Kommentarer
Postat av: Solina

hej, söt blogg du har och söt du var också!

texten på en av mina headers, som jag också hade på min förra innan jag bytte nu, är en del av Looptroops låt "Fly Away". Jag älskar den biten, och den går såhär;



"Just fly away

Into my hideaway

Sometimes I lie awake

and cry the night away

why you had to fly away?

Now you miles away.

You took my smile away

why couldn't you have stayed?"



Puss, ha det bra :)

2009-01-19 @ 18:28:27
URL: http://myreflection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0